Hotel Hilton Garden Inn Kraków Airport wraz z Centrum Konferencyjnym posiada 10 sal konferencyjnych o powierzchni 750 metrów. To wygodne, nowoczesne i modne miejsce spotkań polskiego i międzynarodowego biznesu. Doświadcz naszej wyjątkowej gościnności!

Wyjątkowe wydarzenia

Jako organizator, zarówno dużych, jak i kameralnych wydarzeń, z pewnością docenisz profesjonalizm naszego personelu. Centrum Konferencyjne Kraków Airport to nie tylko nowoczesne wnętrze, ale przede wszytskim zespół ludzi, którzy są z Tobą na każdym kroku realizacji.

Zdjęcie talerza ze stekiem podawanego przez kelnera na stół, na którym stoją kieliszki wina

Wspieramy biznes i rozumiemy Twoje potrzeby

Nasze Centrum Konferencyjne w Balicach, to przestrzeń nieograniczonych możliwości, w której spotykają się wizjonerzy gotowi wspólnie kształtować przyszłość. Do Twojej dyspozycji oddajemy 10 doskonale wyposażonych sal konferencyjnych zaprojektowanych tak, aby pozwolić Ci na aranżację w dowolnej sekwencji. Mobilne podziały ścian dodatkowo pozwalają na swobodne powiększanie lub segmentację powierzchni dużych sal w zależności od Twoich potrzeb.

SPRAWDŹ NASZE MOŻLIWOŚCI

Wnętrze hotelowego lobby z ustawionymi stolikami koktajlowymi

Foyer - przestrzeń kreatywna

Do Twojej dyspozycji oddajemy przestronne i jasne foyer o powierzchni 350 m2 wraz ze strefą business lounge, w zaciszu której, zorganizujesz sesję zdjęciową lub nagrasz wywiad na tle skąpanej w zieleni ściany. Konferencyjne foyer, to przestrzeń, która świetnie nadaje się do organizacji przyjęć koktajlowych, czy aranżacji przerw kawowych dla uczestników wydarzenia. Stonowany i elegancki charakter tego wnętrza nada spotkaniu uroczystego charakteru, a jeśli tylko zechcesz, możesz zaaranżować tutaj wystawę, stoiska targowe, showroom produktów, czy prezentację nowego modelu samochodu.

Wyposażenie

Wnętrze sali szkoleniowej ze stolikami i krzesłami w ustawieniu szkolnym. W tle ekran projekcyjny

Zaufanie do technologii to dla nas ważny element wysokiej kultury spotkań, dlatego bezkompromisowo dbamy o to aby sprzęt w salach, z którego możesz swobodnie korzystać, wyróżniał się jakością i niezawodnością.

Wnętrze sali ze stołem prezydialnym, na którym stoją butelki z wodą. W tle telewizor

Nowatorskie narzędzia

Organizatorzy szkoleń czy konferencji doceniają elektroniczne flipcharty pozwalające na dzielenie się notatkami ze spotkania w formie plików gotowych do wysyłki mailem. Co więcej w dobie spotkań online zapewniamy projektory z funkcją Click Share oraz soundbary wideo z kamerą 4k, które posiadają możliwość śledzenia mówcy i zdecydwnie ułatwiają poprowadzenie międzynarodowego spotkania.

Zdjęcie sali konferencyjnej z perspektywy mównicy. W tle krzesła w ustawieniu teatralnym
Zdjęcie sali konferencyjnej ze stołem prezydialnym i obrotowymi fotelami

W trakcie konferencji możesz skorzystać z mównicy z wbudowanym komputerem, dzięki której prezentację prelegenta podczas wystąpienia uruchomisz jednym kliknięciem, bezpośrednio z USB, a na wbudowanym ekranie wyświetlisz logo wydarzenia czy temat wystąpienia.

Zdjęcie soczewki projektora

Menu konferencyjne

Poznaj ofertę tematycznych przerw kawowych, serwowanych w formie słodkich lub wytrawnych przekąsek, których różnorodność i forma podania sprawdzą się idealnie jako poczęstunek dla uczestników spotkania. W trakcie dłuższej przerwy, zaproś swoich gości na lunch w formie tematycznego bufetu złożonego z kilku dań przygotowanych na bazie doskonałych produktów sezonowych.

MENU PRZERWA KAWOWA

BUFET LUNCH MENU

Mini kanapki i przekąski ustawione na stole w formie przerwy kawowej

Bankietowa wytworność

Jeśli zależy Ci na podniosłej atmosferze, która podkreśli rangę wydarzenia lub organizujesz bankiet będący zwieńczeniem konferencji, wybierz menu serwowane, które podamy w uroczystej oprawie prosto do stolika. Każda z opcji menu, które skomponował Jacek Filipczyk, Szef hotelowej restauracji, to kompozycja dań pełnych subtelnego uroku, które podkreślą uroczysty charakter wydarzenia biznesowego.

MENU SERWOWANE

Wnętrze uroczyście zaaranżowanej sali bankietowej ze stołami, białymi obrusami i nakryciem