Hotel Hilton Garden Inn Kraków Airport wraz z Centrum Konferencyjnym posiada 10 sal konferencyjnych o powierzchni 750 metrów. To wygodne, nowoczesne i modne miejsce spotkań polskiego i międzynarodowego biznesu. Doświadcz naszej wyjątkowej gościnności!

Wyjątkowe wydarzenia

Jako organizator, zarówno dużych, jak i kameralnych wydarzeń, z pewnością docenisz profesjonalizm naszego personelu. Centrum Konferencyjne Kraków Airport to nie tylko nowoczesne wnętrze, ale przede wszytskim zespół ludzi, którzy są z Tobą na każdym kroku realizacji.

Zdjęcie talerza ze stekiem podawanego przez kelnera na stół, na którym stoją kieliszki wina

Wspieramy biznes i rozumiemy Twoje potrzeby

Nasze Centrum Konferencyjne w Balicach, to przestrzeń nieograniczonych możliwości, w której spotykają się wizjonerzy gotowi wspólnie kształtować przyszłość. Do Twojej dyspozycji oddajemy 10 doskonale wyposażonych sal konferencyjnych zaprojektowanych tak, aby pozwolić Ci na aranżację w dowolnej sekwencji. Mobilne podziały ścian dodatkowo pozwalają na swobodne powiększanie lub segmentację powierzchni dużych sal w zależności od Twoich potrzeb.

SPRAWDŹ NASZE MOŻLIWOŚCI

Wnętrze hotelowego lobby z ustawionymi stolikami koktajlowymi

Foyer - przestrzeń kreatywna

Do Twojej dyspozycji oddajemy przestronne i jasne foyer o powierzchni 350 m2 wraz ze strefą business lounge, w zaciszu której, zorganizujesz sesję zdjęciową lub nagrasz wywiad na tle skąpanej w zieleni ściany. Konferencyjne foyer, to przestrzeń, która świetnie nadaje się do organizacji przyjęć koktajlowych, czy aranżacji przerw kawowych dla uczestników wydarzenia. Stonowany i elegancki charakter tego wnętrza nada spotkaniu uroczystego charakteru, a jeśli tylko zechcesz, możesz zaaranżować tutaj wystawę, stoiska targowe, showroom produktów, czy prezentację nowego modelu samochodu.

Wyposażenie

Wnętrze sali szkoleniowej ze stolikami i krzesłami w ustawieniu szkolnym. W tle ekran projekcyjny

Zaufanie do technologii to dla nas ważny element wysokiej kultury spotkań, dlatego bezkompromisowo dbamy o to aby sprzęt w salach, z którego możesz swobodnie korzystać, wyróżniał się jakością i niezawodnością.

Wnętrze sali ze stołem prezydialnym, na którym stoją butelki z wodą. W tle telewizor

Nowatorskie narzędzia

Organizatorzy szkoleń czy konferencji doceniają elektroniczne flipcharty pozwalające na dzielenie się notatkami ze spotkania w formie plików gotowych do wysyłki mailem. Co więcej w dobie spotkań online zapewniamy projektory z funkcją Click Share oraz soundbary wideo z kamerą 4k, które posiadają możliwość śledzenia mówcy i zdecydwnie ułatwiają poprowadzenie międzynarodowego spotkania.

Zdjęcie sali konferencyjnej z perspektywy mównicy. W tle krzesła w ustawieniu teatralnym
Zdjęcie sali konferencyjnej ze stołem prezydialnym i obrotowymi fotelami

W trakcie konferencji możesz skorzystać z mównicy z wbudowanym komputerem, dzięki której prezentację prelegenta podczas wystąpienia uruchomisz jednym kliknięciem, bezpośrednio z USB, a na wbudowanym ekranie wyświetlisz logo wydarzenia czy temat wystąpienia.

Zdjęcie soczewki projektora

Menu konferencyjne

Poznaj ofertę tematycznych przerw kawowych, serwowanych w formie słodkich lub wytrawnych przekąsek, których różnorodność i forma podania sprawdzą się idealnie jako poczęstunek dla uczestników spotkania. W trakcie dłuższej przerwy, zaproś swoich gości na lunch w formie tematycznego bufetu złożonego z kilku dań przygotowanych na bazie doskonałych produktów sezonowych.

MENU PRZERWA KAWOWA

BUFET LUNCH MENU

Mini kanapki i przekąski ustawione na stole w formie przerwy kawowej

Bankietowa wytworność

Jeśli zależy Ci na podniosłej atmosferze, która podkreśli rangę wydarzenia lub organizujesz bankiet będący zwieńczeniem konferencji, wybierz menu serwowane, które podamy w uroczystej oprawie prosto do stolika. Każda z opcji menu, które skomponował Jacek Filipczyk, Szef hotelowej restauracji, to kompozycja dań pełnych subtelnego uroku, które podkreślą uroczysty charakter wydarzenia biznesowego.

MENU SERWOWANE

Wnętrze uroczyście zaaranżowanej sali bankietowej ze stołami, białymi obrusami i nakryciem
Nowoczesny, wyposażony we wszelkie udogodnienia hotel z salą konferencyjną blisko Krakowa? Wśród ogromu obiektów o wysokim standardzie szczególnie wyróżnia się Hilton Garden Inn Kraków Airport – wyjątkowy hotel położony przy lotnisku w Balicach. Nasz czterogwiazdkowy hotel przygotował specjalną ofertę dla klientów biznesowych obejmującą pełną obsługę podczas eventu i wynajem sali szkoleniowej. Kraków to miasto, gdzie bije serce polskiego biznesu – my jesteśmy tuż obok!

Opierając się na opiniach naszych gości, z dumą możemy powiedzieć, że w naszym hotelu znajdują się najlepsze sale biznesowe w Krakowie. Rozbudowaną przestrzeń eventową tworzą sale o łącznej powierzchni wynoszącej 750 m2. Strefa biznesowo-eventowa jest podzielona na 10 pomieszczeń. Do dyspozycji naszych gości oddajemy następujące sale:
  • ALFA – wyjątkowa sala zarezerwowana na specjalne wydarzenia. Jej przestronne wnętrze pomieści nawet 220 osób. Powierzchnia 225 m2 może być podzielona na trzy niezależne segmenty. Specjalnie na życzenie organizatora eventu możemy zainstalować na niej scenę lub parkiet. Wyróżnia ją kompleksowe wyposażenie, w tym nagłośnienie konferencyjne, interaktywna mównica i projektor z opcją Click Share. Jej przedłużeniem jest stylowe foyer, gdzie uczestnicy mogą odpocząć podczas przerwy kawowej;
  • BRAVO – kameralne pomieszczenie przeznaczone na spotkania w gronie maksymalnie 36 osób. Doskonałe miejsce na naradę lub szkolenie. Dzięki modułowemu systemowi ścian można podzielić wnętrze na dwa mniejsze pomieszczenia. Sala BRAVO jest polecana na spotkania on-line. Jest wyposażona w soundbar, który automatycznie kieruje kamerę na osobę zabierającą głos w dyskusji (opcja śledzenia mówcy);
  • CHARLIE – nowoczesna, wygodna sala konferencyjna ze światłem dziennym w Krakowie. Urządzona zgodnie z trendami w architekturze wnętrz. Miejsce stworzone z myślą o szkoleniach dla maksymalnie 36 osób. Może być podzielona na dwie mniejsze sale. Prowadzenie prelekcji, wykładów i kursów nigdy nie było prostsze i wygodniejsze: multimedialny Flip Board znajdujący się na sali umożliwia zapisanie notatek w formie plików i udostępnianie ich uczestnikom spotkania;
  • BOARDROOM – sala dostosowana do potrzeb wymagających gości. Idealne miejsce na naradę, posiedzenie zarządu czy prywatną rozmowę dla maksymalnie ośmiu osób. Aranżacja VIP i dopracowane detale (na przykład specjalna zastawa stołowa) podkreślają profesjonalizm organizatora spotkania. Elegancka przestrzeń jest wyposażona we wszelkie udogodnienia, takie jak soundbar z modułem Speaker Recognizer, połączenie z projektorem z opcją Click Share i sprzęt do wideokonferencji;
  • DELTA – jasna sala z dużymi przeszkleniami i bezpośrednim wyjściem na zewnątrz. Wyjątkowe, klimatyczne miejsce na szkolenia. Ma 58 m2 i mieści maksymalnie 50 osób. Dzięki modułowym ścianom można podzielić ją na dwa mniejsze pomieszczenia. Nowoczesne multimedia (w tym połączenie z projektorem z opcją Click Share i elektroniczny FlipBoard) ułatwiają prowadzenie spotkania.
Przemyślany układ sal pozwala tworzyć atrakcyjne aranżacje dostosowane do wydarzeń o zróżnicowanym charakterze. Naszym gościom oferujemy dostęp do zaawansowanego sprzętu multimedialnego, między innymi dużych telewizorów, soundbarów wideo z funkcją Speaker Recognizer, urządzeń do wideokonferencji i spotkań online czy elektronicznych flipboardów z opcją udostępniania notatek. Oświetlenie ambientowe kształtuje w sali pożądany nastrój, a klimatyzacja zapewnia komfort niezależnie od warunków atmosferycznych. Nasze sale na imprezy firmowe, szkolenia i bankiety są doskonale wyciszone, aby zapewnić uczestnikom warunki sprzyjające skupieniu i swobodnej wymianie myśli. Cena wynajmu obejmuje wodę, notesy i długopisy dostępne dla uczestników szkolenia, konferencji czy narady. Przedłużeniem strefy biznesowo-eventowej jest eleganckie foyer o powierzchni 350 m2 wraz z zaciszną strefą business lounge. Foyer jest doskonałym miejscem na przyjęcie koktajlowe czy bufet dla uczestników eventu.

Nasz hotel z salą konferencyjną jest położony bezpośrednio przy porcie lotniczym. Do terminala pasażerskiego prowadzi kładka połączona z hotelową recepcją. Bliskość lotniska, stacji kolejowej oraz centrum miasta sprawia, że nasze sale konferencyjne przyciągają przedstawicieli firm ze wszystkich stron Polski oraz z zagranicy. Goście wybierający nasze sale biznesowe blisko lotniska w Krakowie mogą skorzystać również z części hotelowej. Do dyspozycji naszych gości oddajemy wygodne pokoje hotelowe pozwalające odświeżyć się i zregenerować. Ponadto na terenie hotelu znajduje się wszystko, czego potrzebujesz, kiedy przebywasz z dala od domu: sklep otwarty 24 godziny na dobę, restauracja serwująca wyśmienite dania przyrządzane pod okiem kreatywnego szefa kuchni, centrum fitness i pralnia.

Przytulna sala na chrzciny w Krakowie? Nasza rozbudowana przestrzeń eventowa jest wyjątkową oprawą dla różnych wydarzeń, nie tylko ze sfery biznesowej. Specjalizujemy się w przygotowaniu i obsłudze między innymi chrzcin, komunii, imprez urodzinowych, hucznie obchodzonych jubileuszy. Dbamy o to, aby każde wydarzenie przebiegało w wyjątkowej, uroczystej atmosferze. Przykładamy wagę do najmniejszych szczegółów: dekoracji florystycznych, estetycznej oprawy i aranżacji stołów, wystroju sali, standardu obsługi kelnerskiej. Każda impreza odbywająca się w naszym hotelu jest ucztą dla podniebienia. O kubki smakowe naszych gości dba Jacek Filipczyk – uznany szef kuchni łączący nowoczesną kuchnię z tradycyjnymi smakami.

Wybierając naszą salę konferencyjną w Hotelu Hilton Gardei Inn Kraków Airport, zyskujesz nie tylko wyjątkową oprawę dla ważnego wydarzenia, ale także pewność. Dokładamy wszelkich starań, aby każdy event był dopięty na ostatni guzik. Nie boimy się wyzwań – nasz hotel jest centrum ważnych wydarzeń przyciągających tłumy gości ze wszystkich stron świata. Jesteśmy otwarci na sugestie naszych gości i elastycznie dopasowujemy się do konkretnych życzeń, również tych nietypowych. Podczas współpracy masz wpływ na każdy aspekt wydarzenia, począwszy od oprawy wizualnej, poprzez menu, kończąc na przebiegu i dodatkowych atrakcjach. Klienci biznesowi mogą liczyć na korzystne, elastyczne ceny i pełne zaangażowanie naszego zespołu. Interesuje Cię skąpana w naturalnym świetle sala na komunię w Krakowie? A może chcesz zorganizować szkolenie dla współpracowników lub niewielkie targi branżowe? Zapraszamy do kontaktu – chętnie przedstawimy Ci szczegóły naszej oferty.

Wszyscy wiemy jak cenny jest czas. Chyba nie ma teraz na świecie cenniejszego dobra. Cenimy go zarówno podczas ustalania szczegółów odpowiadajacych Twoim potrzebom, jak i podczas spotkania w naszych wnetrzach. Do naszego Centrum Konferencyjnego Kraków Airport Hotel dostaniesz się z Centrum w 17 min. kolejką odjeżdżającą właściwie sprzed Hotelu, dolecisz w najdalsze zakątki świata odpowiednim połączeniem lotniczym, a na lotnisko dostaniesz się w 2 minuty nie przechdząc nawet przez ulicę. W ten sposób czas, który zaoszczędzisz na przemieszczaniu się pozostanie do Twojej dyspozycji. Jesli natomiast przyjeźdżasz do nas samochodem - bezproblemowo zaparkujesz na aż 1000-cu przeznaczonych do tego miejsc znajdujących się w obrębie Kraków Airport, a powróc do domu wyjeżdżając bezpośrednio na obwodnicę Krakowa oszczędzi Ci nerwów w krakowskich korkach.

Sprawdź jakie to uczucie odzyskać trochę czasu.

Życie firm toczy się nie tylko w biurowcach. Szkolenia, narady, spotkania branżowe, konferencje i targi odbywają się poza ich murami. Efektownym, nowoczesnym i funkcjonalnym tłem dla ważnych wydarzeń branżowych, kameralnych narad, szkoleń i innych eventów są sale konferencyjne znajdujące się w Hilton Garden Inn Kraków Airport – wyjątkowym obiekcie położonym pod Krakowem. Nasze centrum konferencyjne w Balicach przyciąga klientów biznesowych z Polski i spoza jej granic. Przekonaj się, dlaczego to właśnie Centrum Konferencyjne Balice jest najlepszym miejscem na organizację eventu firmowego.

Kiedy zgasną światła i ucichnie gwar, przychodzi moment na odpoczynek. Uczestnikom szkoleń, konferencji, bankietów i innych eventów oferujemy 178 nowoczesnych pokoi. Przestronne, starannie zaprojektowane wnętrza z luksusowymi łazienkami stwarzają idealne warunki do relaksu i regeneracji. Pokoje są wyposażone między innymi w wygodne łóżka z materacami marki Serta, duże telewizory, zestawy do parzenia kawy i herbaty, kosmetyki oraz sejf.

Wybierając nasz hotel na konferencję w Krakowie, zyskujesz pewność na każdym etapie współpracy. Atutem naszego obiektu jest nie tylko designerska przestrzeń, ale także profesjonalna obsługa. Hilton Balice Team tworzą zaangażowani specjaliści, którzy dbają o każdy szczegół organizacyjny. Zapewniamy kompleksowe wsparcie podczas przygotowań oraz w trakcie trwania eventu. Nie boimy się wyzwań. Niezmierzone pokłady kreatywności, elastyczne podejście i wieloletnie doświadczenie pozwalają nam realizować niesztampowe i wymagające projekty.