Jak wybrać idealne miejsce na konferencję biznesową? Kompletny przewodnik

Konferencje biznesowe efektywnie budują pozycję marek w branży. Każda osoba stojąca przed niełatwym wyzwaniem, jakim bez wątpienia jest organizacja eventu firmowego, powinna pamiętać o jednej ważnej zasadzie: nawet atrakcyjny program, zaproszenie wybitnych autorytetów z danej dziedziny i ogromne zainteresowanie potencjalnych uczestników nie zagwarantują sukcesu, jeśli zawiedzie organizacja. Jednym z najważniejszych etapów przygotowywania konferencji, szkolenia, sympozjum czy wykładów jest wybór miejsca. Przemyślana lokalizacja wpływa na komfort uczestników, przebieg spotkania oraz ogólny odbiór wydarzenia. Jak wybrać obiekt, aby nie popełnić błędu? Dlaczego nasze sale konferencyjne przy lotnisku Kraków-Balice przyciągają najbardziej wymagających klientów biznesowych? Sprawdź!

Konferencje biznesowe Kraków – dogodna lokalizacja dla gości z Polski i z zagranicy

Miejsce, w którym odbywa się ważny branżowy event, musi spełniać szereg wymogów technicznych, logistycznych i wizerunkowych. Dla organizatorów szkoleń, zwłaszcza tych o zasięgu ogólnopolskim lub międzynarodowym, priorytetem powinno być znalezienie obiektu położonego w dogodnej lokalizacji. Wybierz miejsce, do którego łatwo się dostać zarówno samochodem, jak i środkami transportu publicznego. Atutem obiektu będzie też efektowne otoczenie zapewniające gościom warunki do relaksu. Zanim dokonasz rezerwacji, sprawdź:

  • czy wybrane centrum dysponuje miejscami parkingowymi,
  • czy infrastruktura jest dostosowana do osób z niepełnosprawnościami,
  • jaka jest odległość od przystanków autobusowych, stacji kolejowej, metra oraz lotniska,
  • jaka jest dostępność taksówek.

Nowoczesne centrum konferencyjne, które znajduje się w Kraków Airport Hotel, to jedyny tego typu obiekt w Polsce znajdujący się tak blisko lotniska w podkrakowskich Balicach. Drogę z recepcji na lotnisko można pokonać w ciągu zaledwie 2 minut, korzystając z kładki łączącej hotelową recepcję z terminalem pasażerskim.

Przestrzeń dopasowana do charakteru imprezy

Miejsce, w którym odbywa się konferencja lub inny event biznesowy, jest wizytówką organizatora. Każde wydarzenie, począwszy od kameralnego szkolenia po konferencję na kilkaset osób, wymaga odpowiedniej oprawy. Przestrzeń powinna umożliwiać ustawienie siedzeń w dowolnej konfiguracji, na przykład teatralnej, warsztatowej czy bankietowej. W Centrum Konferencyjnym Kraków Airport idziemy o krok dalej – dajemy możliwość zarządzania strefami dzięki mobilnym ścianom.

Sale konferencyjne przy lotnisku Kraków-Balice – na małe i duże imprezy

Pamiętaj o tym, że duża liczba pustych krzeseł na sali negatywnie wpłynie na odbiór wydarzenia. Skromna publiczność zgromadzona w wielkiej przestrzeni będzie dla sponsorów, pracowników, gości i opinii publicznej jasnym komunikatem: wydarzenie nie cieszyło się zainteresowaniem. Jeśli chcesz uniknąć wizerunkowej wpadki, monitoruj sprzedaż biletów i liczbę potwierdzonych gości. Wymiary sali, jej wielkość, a także sposób ustawienia krzeseł dostosuj do liczby uczestników.

Planujesz dużą konferencję biznesową w Krakowie? A może chcesz urządzić kameralne szkolenie dla wąskiego grona? Sale konferencyjne znajdujące się w Hilton Garden Inn Kraków Airport spełnią Twoje oczekiwania niezależnie od tego, jaki charakter będzie miało spotkanie. Rozległa przestrzeń eventowo-szkoleniowa o powierzchni 750 m2 jest zaprojektowana w taki sposób, aby można było dostosowywać ją do zróżnicowanych potrzeb. Na naszych gości czeka aż 10 sal różniących się od siebie wielkością, wystrojem i wyposażeniem. Wśród nich znajduje się między innymi efektowna, elegancka ALFA, która pomieści nawet 220 osób, skąpana w naturalnym świetle DELTA z wyjściem na zewnątrz czy niewielka sala BOARDROOM z wyposażeniem VIP, będąca idealnym miejscem na kameralne spotkania w wąskim gronie.

Dostęp do nowoczesnych technologii

Eventy branżowe mają zaprezentować firmę, markę, produkt czy usługę w korzystnym świetle, wzmocnić ich pozycję na rynku i budować nowe relacje biznesowe. Osiągnięcie pożądanych efektów byłoby niemożliwe bez wykorzystania innowacyjnych urządzeń. Sala konferencyjna powinna pozwolić na realizowanie nawet nietypowych projektów, transmisji, interaktywnych połączeń czy multimedialnych prezentacji.

Konferencje biznesowe organizowane w Balicach to szansa na jeszcze głębsze doświadczenia. Zaawansowane zaplecze techniczne wznosi konferencje na wyższy poziom. Jest to możliwe dzięki starannie skompletowanemu wyposażeniu sal:

  • multimedialnej mównicy z wejściem USB,
  • elektronicznym flipchartom, dzięki którym prelegenci i uczestnicy mogą dzielić się notatkami ze spotkania i wygodnie wysyłać pliki mailem,

  • projektorom z funkcją Click Share
  • soundbarom wideo z kamerą 4k i funkcją Speaker Recognizer,
  • szybkiemu połączeniu internetowemu umożliwiającemu pracowanie w trybie online,
  • doskonałemu nagłośnieniu,
  • ambientowemu oświetleniu pozwalającemu zmieniać atmosferę w pomieszczeniach.

Kraków – konferencje połączone z noclegiem

W dobrym tonie jest to, by organizatorzy bankietów trwających do późna oraz dwu- czy kilkudniowych wydarzeń zatroszczyli się o komfort swoich gości, proponując im nocleg. Centrum Konferencyjne Kraków Airport łączy w sobie nowoczesną przestrzeń do pracy i komfortowe warunki zakwaterowania. Do dyspozycji uczestników eventów jest 178 pokoi wyposażonych we wszelkie udogodnienia. Starannie zaaranżowana nowoczesna przestrzeń pozwala zregenerować się po długich spotkaniach i warsztatach. Dodatkowo obiekt oferuje dostęp do restauracji, centrum fitness, a nawet pralni

Oferta gastronomiczna

W harmonogramie wielogodzinnego (a nierzadko i całodniowego) eventu należy uwzględnić przerwy na kawę i lunch. Korzystanie z zewnętrznej firmy cateringowej może generować wysokie koszty oraz dodatkowe obowiązki – ze względu na to najlepiej jest wybrać obiekt specjalizujący się w kompleksowej organizacji eventów, łącznie z przygotowaniem atrakcyjnych i różnorodnych posiłków, napojów i przekąsek.

Nowoczesne Centrum Konferencyjne Kraków-Balice oferuje szeroką gamę usług gastronomicznych – od przekąsek podawanych w formie szwedzkiego bufetu podczas przerw na kawę po uroczyste kolacje serwowane à la carte. W personalizowanym menu znajdują się smaczne i elegancko podane przekąski (również wegetariańskie, wegańskie czy bezglutenowe), desery, fingerfoody oraz gorące i zimne napoje. Lekka, smaczna kuchnia bazująca na świeżych, sezonowych produktach zaspokaja głód, a jednocześnie orzeźwia i sprzyja utrzymaniu skupienia podczas intensywnych paneli dyskusyjnych, szkoleń czy wykładów.

Nowoczesne Centrum Konferencyjne Kraków-Balice z usługą event plannera

Organizacja szkolenia biznesowego wymaga niezakłóconej współpracy wielu osób zajmujących się wystrojem i układem sali, sprzętem audiowizualnym, cateringiem, zakwaterowaniem… Nieocenionym wsparciem w wielopłaszczyznowym procesie jest event planner – doświadczony specjalista, który zajmuje się koordynacją wszystkich działań, odciążając tym samym organizatora.

Centrum Konferencyjne Kraków Airport oferuje usługi event plannera, który czuwa nawet nad najmniejszymi detalami organizacyjnymi, a następnie nad przebiegiem wydarzenia. Chcesz poznać szczegóły? Skontaktuj się z nami – chętnie przygotujemy ofertę skrojoną na miarę indywidualnych oczekiwań.


Fotografia wykorzystana w artykule - Spotkanie .kUEK| Alumni Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, którego partnerem jest Hilton Garden Inn Kraków Airport

Pozostałe atrakcje