Kraków Airport Hotel

Jest częścią grupy kapitałowej oraz działa w bezpośrednim sąsiedztwie Międzynarodowego Portu Lotniczego im. Jana Pawła II Kraków – Balice Sp. z o. o., który jest jej jedynym udziałowcem.

Spółka powstała w 2009 roku w celu realizacji inwestycji budowy pierwszego hotelu lotniskowego w Małopolsce. Obecnie jest właścicielem oraz zarządza, otwartym w 2014 roku, hotelem Hilton Garden Inn Kraków Airport. Obiekt doskonale wpisał się w obraz małopolskiego portu lotniczego, respektując przy tym jego niepowtarzalny charakter i architekturę.

O Spółce

Dzięki połączeniu wiedzy i wieloletniego doświadczenia pracowników z innowacyjnymi rozwiązaniami, zapewniamy wyróżniającą się na rynku jakość usług hotelowych.

Skupiamy się na rozwoju, z myślą o tworzeniu trwałej wartości dla naszych interesariuszy. Wspólnie budujemy nowoczesną firmę opartą na pasji i zaangażowaniu.

Od sierpnia 2016 roku funkcję prezesa zarządu spółki pełni Grzegorz Gogola, ekonomista z pasją do zarządzania i hotelarstwa.

Zdjęcie grupowe prezesa, dyrektora oraz pracowników biura zarządu spółki Kraków Airport Hotel

Nasza wizja

Mężczyzna siedzi na łóżku w hotelowym pokoju trzymając poduszkę

"Bycie firmą tworzącą nową jakość hotelarstwa, dzięki partnerskim relacjom z pracownikiem oraz społecznością, poprzez nowatorskie podejście do zarządzania. Jesteśmy dla wszystkich, którzy cenią czas, komfort i wyjątkowe doświadczenia".

Kierownik służby pięter w białych rękawiczkach kontroluje czystość w pokoju

Nasza misja

Misja Kraków Airport Hotel opiera się na trzech filarach;

  • Zadowolony pracownik,
  • Zadowolony gość,
  • Zadowolony właściciel.

Wierzymy, że zadowolony i zaangażowany zespół jest fundamentem doskonałej obsługi, która przekłada się na wyjątkowe doświadczenia gości. Dbamy o najwyższe standardy usług, aby budować lojalność naszych gości i zwiększać ich satysfakcję. Dzięki temu nie tylko przyciągamy nowych klientów, ale także wzmacniamy relacje z obecnymi, co pozytywnie wpływa na wyniki biznesowe i satysfakcję właścicieli. Nasze podejście oparte na zrównoważonym rozwoju i długoterminowym sukcesie wspiera zarówno rozwój zawodowy pracowników, jak i ich zadowolenie, tworząc inspirujące środowisko pracy.

Przeszklone drzwi do hotelu z widokiem na pieszą kładkę łączącą hotel z terminalem lotniska

Kultura organizacyjna

Uczciwość, Rzetelność i Przedsiębiorczość, połączone z budowaniem partnerskich relacji, definiują Hilton Balice Team. Te wartości są fundamentem naszej kultury organizacyjnej, kształtując sposób, w jaki pracujemy, podejmujemy decyzje i współpracujemy z naszymi interesariuszami. Dążymy do tworzenia środowiska, w którym te zasady są nie tylko przestrzegane, ale także inspirowane i promowane każdego dnia, aby zapewnić najwyższy poziom satysfakcji i zaufania.

Reprezentanci wszystkich działów firmy w swobodnej postawie pozujący z rekwizytami
Zespół kelnerski przed barem

Nasza uwaga skupia się na kulturze organizacyjnej, która jest współtworzona przez zespół zjednoczony wspólnymi wartościami, pasją oraz zaangażowaniem. To właśnie te cechy, w połączeniu z profesjonalizmem, pozwalają nam realizować codzienne obowiązki z rzetelnością i oddaniem. Razem budujemy środowisko pracy, w którym uczciwość, rzetelność, przedsiębiorczość i partnerskie relacje są podstawą naszego sukcesu.

Zespół służby pięter w lobby hotelu na zdjęciu grupowym