25go i 26go Listopada w Cebtrum Konferencynym Hotelu Bania**** Thermal Ski and SPA odbył się IV Kongres Hotelarzy organizowany przez www.ehotelarze.pl i Wojciecha Argasińskiego.
Pierwszy dzień był dniem prelekcyjnym, owocującym w debaty i przemyślenia, w którym udział wzięli Prezes Grzegorz Gogola i Dyrektor Generalny Piotr Ignaszak. Chociaż dyskusje były ożywione, a uczestnicy nie zawsze zgodni, wybrzmiał ważny przekaz dla wszystkich uczestników - Hotelarstwo to nadal biznes, o który trzeba dbać i który trzeba znać tak samo dobrze jak każdy inny aby móc osiągać sukcesy.
Drugi dzień to dzień warsztatowy. W tym dniu reprezentowała nas Aneta Dyda Business Development Manager oraz Zuzanna Nosal Sales Specialist. Dziewczyny zdecydowały się na udzł w warsztacie MICE, który poprowadził Kamil Maciąg przede wszystkim dlatego, że wymiana doświadczeniami z osobą niezwiązaną z południem Polski pozwoli poszerzyć horyzonty i złapać dużo szerszy obraz MICE'owej krajowej sytuacji.
Jakie wnioski rysują się po tym spotkaniu ❓
🔸 Walczymy o Gościa tak samo mocno na południu jak i na północy, w Centrum może i prościej, ale konkurencja większa
🔸 Bez dobrze zbudowanego Zespołu i innowatorskich pomysłów nie uda się pozyskać nowych współprac
🔸Walczymy, ale nie za wszelką cenę i nie do upadłego
🔸Relacje w biznesie są tak samo istotne jak wpływy na konto
🔸Dane, dane i jeszcze raz dane - bez bazy i dobrego reaserch'u mamy trochę związane ręce
Dziękujemy organizatorom, że możemy brać udział w takich branżowych spotkaniach. Wszystkie cenne rady zawsze staramy się przekuć w złoto, a relacje, które można nawiązać są nieocenioną częścią naszej hotelarskiej drogi.