18 grudnia w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie odbyło się wydarzenie, które zgromadziło Organizatorów branży Eventowej. Nasz Hilton Garden Inn Kraków Airport reprezentowali Aneta Dyda - Business Development Manager i Michał Popek - Senior marketing Specialist.
Tegoroczne spotkanie prócz naprawdę ambitnych projektów, które odbyły się w zeszłym roku lub są planowane na przyszłość, zdominowały właściwie 2 tematy - Ślad węglowy spotkań oraz AI w eventach.
🔸 Dominik Górka -CEO Live Age, przytoczył bardzo ciekawe skandynawskie powiedzenie "Kto kupuje czego nie potrzebuje okrada sam siebie" 100% zgody! Niebawem wszystkie firmy będą miały obowiązek raportowania ale już teraz powinniśmy zacząć szacować ślad węglowy pozostawiany podczas nie tylu bardzo dużych organizacji, ale też standardowych mniejszych spotkań. Tutaj świetne wystąpienie w tym temacie miała ESGMarta A. Seweryn z Carbon Footprint Foundation. 👏
🔸 Z kolei drugim wystąpieniem, które mocno zapada w pamięć to zaserwowane przez Łukasz Gumowski, który postawił odważną, ale uważam bardzo słuszną tezę - "AI w eventach to nie trend to technologia udająca trend" Właśnie - technologia, która może nas wspomóc, może zadziałać mocno kreatywnie jeśli będziemy potrafili ją odpowiednio wykorzystać.
W tym roku wzięliśmy również udział w konkursie MPImpact Awards, gdzie zgłosiliśmy I edycję MICE Connect Meetup Kraków. W naszej kategorii zwyciężyło Gdańsk Convention Bureau - serdecznie gratulujemy Łukasz Wysocki za Wasz projekt 👏
Świetnie poprowadzone wydarzenie przez Robert Jarek, a o jak zwykle trafne pytania zadbała Magdalena Kondas - Redaktor Naczelna MeetingPlanner.pl To było naprawdę inspirujące spotkanie, oby takich więcej w szerokim gronie eventowo - hotelowym!